Ada masalah untuk melihat e-mel ini? Lihat versi dalam talian di sini

Dapatkan Surat Berita Worldwide dalam Berbilang Bahasa
English    华语    Melayu


Klik di sini untuk kongsi melalui WhatsApp



 
Worldwide Hotels
 
 

Mesej daripada
Ketua Pegawai Eksekutif Kami

Rakan Sekerja yang Dihormati,

Saya ingin berkongsi perkembangan baharu dalam S4 2023.

Hotel Mi kedua kami, iaitu Hotel Mi Rochor di 89 Short Street akan dibuka sebelum penghujung tahun ini. Kami akan membuka halaman baharu kerana dalam kurang sebulan, PARKROYAL di Kitchener Road akan dijenamakan semula menjadi Novotel Singapore on Kitchener pada 1 November 2023 melalui kerjasama dengan Accor.

Baru-baru ini, kami juga telah melancarkan dua hotel luar negara baharu di Australia, iaitu ibis Melbourne Central dan Novotel Melbourne Central. Worldwide Hotels kini memiliki 11 hotel di Australia, Jepun, Malaysia, Korea Selatan dan Thailand.

Dalam usaha meningkatkan identiti jenama kami agar lebih selari dengan visi dan jenama keseluruhan Worldwide Hotels, V Hotel Management Pte. Ltd. telah dinamakan semula kepada Worldwide Hotels Management (V) Pte. Ltd. dan Hotel 81 Management Pte Ltd kepada Worldwide Hotels Management (H) Pte. Ltd.

Saya rasa teruja dan bersemangat untuk memasuki bab baharu dalam pertumbuhan dan perkembangan ini. Pasukan kami yang berdedikasi dan komited terhadap kecemerlangan telah membuka jalan untuk kami manfaatkan peluang menarik ini. Bersama-sama, kami akan terus menetapkan standard baharu dan mencipta pengalaman yang terbaik untuk tetamu kami.

Saya berharap kami akan terus berjaya dan akan berkongsi lebih banyak pencapaian dengan anda semua. Terima kasih kerana sentiasa menyokong perjalanan kami.

Salam Mesra,

Carolyn Choo

 
Nilai-Nilai Teras Worldwide Hotels
 
 
 

Nilai-Nilai Teras & Pemacu Utama bagi Worldwide Hotels

 
 
Nilai-Nilai Teras Worldwide Hotels – Berbilang Bahasa
 
English   Chinese   Malay   Tamil
 
 
Janji & Ciri-Ciri Worldwide Hotels Dan 6 Jenama
 
 
Komitmen kami kepada pihak berkepentingan kami akan memandu segala tindakan kami, termasuk pembangunan produk dan komunikasi.

Ciri Jenama: Ini adalah kualiti yang diinginkan dan yang akan membentuk tanggapan bagi jenama kami. Ia berfungsi sebagai tanda aras bagi tindakan dan komunikasi kami.

Sila biasakan diri anda dengan Ikrar & Ciri Worldwide Hotels dan 6 Jenama Hotel.

PDF Janji & Ciri-Ciri Worldwide Hotels Dan 6 Jenama
 
 
Worldwide Hotels - Tinjauan Nilai Teras Kami 2022
 
 
Terima kasih kepada semua kerana melengkapkan Tinjauan Nilai Teras Worldwide Hotels 2022.

Secara keseluruhan, dalam setiap modul Nilai Teras Kami, respons tinjauan terus memberi sokongan. Maka ini menunjukkan keyakinan terhadap garis dasar dan menandakan Worldwide Hotels terus menuju ke haluan yang betul.

Pada tahun 2023, hasil Tinjauan Nilai Teras Kami akan menentukan bahagian teras terhadap kemajuan dicapai dan bahagian yang mungkin memerlukan usaha dan tumpuan lanjut.

Pelan dan Tindakan Strategik akan ditangani secara khusus semasa kami berusaha memperkasakan Worldwide Hotels menjadi sebuah persekitaran kerja inklusif yang berjaya dan unggul.
 
 
Pendapat Anda Penting
 


Maklum balas anda penting untuk membentuk Nilai-Nilai Teras kami dan mengukuhkan Worldwide Hotels. Sila klik pautan di bawah untuk memberikan input tidak bernama anda, yang akan ditangani oleh Ketua Sumber Manusia. Terima kasih atas sumbangan berharga anda.

Hantarkan Pendapat/Maklum Balas Anda
 
 
Pemberitahuan Maklumat
 


Syarikat menggalakkan pekerja untuk melaporkan sebarang kebimbangan atau ketidaksopanan. Pemberi maklumat boleh menghubungi Ketua Jabatan mereka atau Penolong Naib Presiden, Sumber Manusia Kumpulan (elainechan@wwhotels.com).

Untuk kejadian serius yang mungkin merisikokan kebebasan bersuara, pemberi maklumat boleh terus menghubungi CEO (CEO - carolyn@wwhotels.com).
 
 
Kategori Cemerlang
 
Program Penghargaan Semua Sekali WWH
 
 
Di Worldwide Hotels, kami berusaha untuk mencapai kecemerlangan dalam setiap aspek perkhidmatan tetamu. Pada setiap suku tahun, Program Pengiktirafan Semua Sekali WWH mengiktiraf ahli-ahli pasukan yang mendukung Nilai-nilai Teras kami dan berusaha sebaik mungkin untuk meningkatkan pengalaman tetamu, menangani isu-isu dengan berkesan, menunjukkan perkhidmatan yang cemerlang dan bersikap menyokong.

Kami ingin mengucapkan tahniah kepada Penerima Anugerah Program Penghargaan Semua Sekali WWH bagi S3 2023 atas prestasi cemerlang mereka.



En. Eric Poon Sze Teck - Compliance Manager, Hotel 81 Star
En. Teo Yu Ming - Guest Services Manager, V Hotel Lavender
Cik. Koh Lynette - Reservation Supervisor, Hotel Boss
En. Yashwanth Naidu S/O Jegan Naidu - Front Office Executive, Hotel Mi
Cik. May Guan Chunmei - Room Attendant, V Hotel Bencoolen

Tahniah kepada mereka kerana mendukung Nilai-nilai Teras Kami dan menyumbang kepada kejayaan Worldwide Hotels sebagai tempat kerja yang bagus dan inklusif. Mereka sentiasa menyediakan perkhidmatan tetamu yang cemerlang.

Name Details
En. Eric Eric telah mengesan kesilapan dalam PMS baharu kami yang boleh menyebabkan ketidakpatuhan atau pemalsuan serius. Dia terus melaporkan perkara ini kepada pengurusan, dan isu tersebut disalurkan ke Jabatan IT untuk tindakan sewajarnya.
En. Yu Ming Semasa beralih ke sistem Opera, Yu Ming telah bekerja siang dan malam untuk memastikan peralihan berjalan lancar, terutama ketika kami kekurangan pekerja kerana seorang rakan sekerja sedang cuti sakit. Pada hari-hari awal menggunakan Opera, Yu Ming juga sering balik lewat untuk menyelesaikan akaun dan bayaran bilik, bagi mengelakkan isu inventori pada syif seterusnya. Kami amat menghargai ketekunan dan semangat kerja berpasukannya pada waktu ini.
Cik. Lynette Lynette telah bekerja di sini selama tujuh tahun dan dia menunjukkan ketekunan luar biasa semasa peralihan kami ke sistem Opera. Dia mengetuai kerja memindahkan tempahan dari Opera ke HMS, dan melengkapkannya dalam hanya satu minggu. Lynette turut membantu kakitangan separuh masa untuk memindahkan data tempahan ke Opera Cloud. Dalam masa tiga minggu, dia sudah cekap menggunakan sistem baharu ini, dan membantu rakan sekerja lain untuk membuat penghalaan yang rumit. Komitmen dan keupayaannya untuk menyesuaikan diri dengan sistem baharu ini adalah penting pada waktu peralihan ini.
En. Yash Baru-baru ini, Yash telah membantu tetamu dari Thailand mencari rakan-rakannya yang sesat di luar hotel. Yash berjaya mengenal pasti lokasi mereka di Upper Thomson Road menggunakan gambar yang mereka hantar. Dia mengaturkan teksi untuk membawa mereka pulang ke hotel dengan selamat.
Cik. May Komitmen May untuk memperbaiki kemahiran bahasanya dengan mempelajari bahasa Inggeris dalam talian telah memberi manfaat kepada pasukan kami.

Dia sentiasa menyambut tetamu dengan mesra, memenuhi permintaan mereka dengan segera, dan memastikan kebersihan bilik bagi menyediakan pengalaman tetamu yang cemerlang. Komitmennya kepada kualiti dapat dilihat melali ulasan dalam talian yang positif untuknya, dengan sifar maklum balas negatif bagi bilik-bilik yang dia uruskan.

Selain tugas-tugas biasanya, May dihormati dan dihargai kerana sentiasa membantu rakan-rakan sekerjanya. Apabila ditanya tentang kesediaannya untuk membantu, May menekankan kepentingan untuk menyokong rakan-rakan sekerja yang berada di negara asing.

Maklumat lanjut tentang Program & Pemenang WWH All Together
 
 
Sorotan
 
Kemas kini Pembangunan WWH

Hotel Mi Rochor
 
 
Kami ingin memberitahu bahawa Hotel Mi Rochor di 89 Short Street akan dibuka pada S4 2023. Hotel ini menyediakan pengalaman hotel “Mi” yang unik untuk tetamu generasi baharu yang yakin dan sosial. Setiap penginapan adalah seronok, menarik, dan sarat dengan ruang berciri bandar dan perkhidmatan intuitif.

Kakitangan boleh menempah bilik di hotel menarik ini, dengan Bilik Superior ditawarkan dari $90 sahaja setiap malam!

E-mel Karen di karen@wwhotels.com untuk membuat tempahan anda. Kadar sah sehingga 31 Mac 2024. Tertakluk pada ketersediaan dan tarikh pemadaman.
 
Novotel Singapore on Kitchener
 
 
Kami menghitung hari ke pembukaan Novotel Singapore on Kitchener pada 1 November 2023. Terletak di tengah-tengah Little India, hotel ini mempunyai 543 bilik, dan kini turut dimasukkan ke dalam portfolio kami. Penjenamaan semula PARKROYAL on Kitchener kepada hotel Novotel baharu dengan Accor merupakan pencapaian penting kerana ia adalah kerjasama pertama kami dengan kumpulan hospitaliti antarabangsa yang terkemuka bagi hotel Singapura.
 
ibis Melbourne Central and Novotel Melbourne Central
 
 
Kami ingin memperkenalkan 2 hotel terbaharu kami di tengah-tengah daerah Perniagaan Melbourne Central - ibis Melbourne Central dan Novotel Melbourne Central.

Terletak hanya beberapa langkah sahaja dari kawasan membeli-belah utama di Melbourne, termasuk Melbourne Central dan Emporium yang ikonik, kedua-dua hotel ini menyediakan akses yang baik ke semua tarikan utama di Melbourne. Selain itu, anda juga boleh menaiki tram dengan mudah untuk pergi ke kawasan Docklands dan Southbank dan menerokai keindahan di sana.
 
 
Pengurniaan Anugerah Kebangsaan (COVID-19)
Hotel Boss & Hotel Mi Bencoolen
 
 
Hotel Boss dan Hotel Mi Bencoolen telah menerima Pengurniaan Anugerah Kebangsaan (COVID-19) atas sumbangan cemerlang mereka dalam usaha melawan pandemik di Singapura. Tahniah kepada pasukan berdedikasi kami kerana menunjukkan semangat dan keteguhan yang kuat. Sokongan anda telah membantu meningkatkan keselamatan dan kesejahteraan komuniti kami. Semoga kami mencapai lebih banyak kejayaan pada masa akan datang!
 
 
Pemenang Pilihan Pelancong Tripadvisor 2023
 
 
V Hotel Bencoolen dan Hotel Mi Bencoolen telah memenangi Anugerah Pilihan Pelancong! Sertai kami untuk meraikan kejayaan kami menduduki tempat 10% teratas dalam senarai Tripadvisor. Semoga kami mencapai lebih banyak kejayaan pada masa depan!
 
 
Sesi Bersama COO untuk Pemenang ATP S3 2023
 
 
Kami telah meraikan pemenang ATP S3 2023 di Jubilicious, Hotel Boss. Keteguhan mereka dalam menghadapi cabaran amat dikagumi. Tahniah kepada pemenang kami dan terima kasih kepada semua calon! Kami mengharapkan lebih banyak pencalonan pada masa akan datang!
 
 
MakeMyTrip.com - Star Partners Meet
Hotel Boss & Value Hotel Thomson
 
 
Hotel Boss dan Value Hotel Thomson berbangga untuk menerima Anugerah Pilihan Pelanggan di majlis MakeMyTrip.com Star Partners Meet 2023. Tahniah!
 
 
WWH Privileges
 
 
Daftar untuk 'Keistimewaan WWH' untuk menikmati diskaun eksklusif dan kekal termaklum tentang promosi terkini kami. Klik di sini untuk mendaftar: http://eepurl.com/hnGRWj. Data anda akan dirahsiakan menurut PDPA.
 
 
Ikuti Halaman Facebook, Instagram & LinkedIn WWH
 
 
Sertai komuniti dalam talian kami! Suka kami di Facebook (FB), ikut kami di Instagram (IG), dan berhubung dengan kami di LinkedIn untuk mendapatkan kemas kini terkini, maklumat sepintas lalu di belakang tabir, serta promosi eksklusif. Kekal termaklum dan jangan ketinggalan – suka, ikut, dan berhubung dengan kami hari ini!

Facebook
Instagram
LinkedIn
 
 
Metta School - Program Vokasional
V Hotel Lavender
 
 
Willson Sit, pelajar pelatih kami di Metta School, telah melengkapkan latihan enam bulan di V Hotel Lavender dari 16 Januari ke 30 Ogos 2023, dan memperoleh Sijil Kemahiran ITE Peringkat 1. Semasa tempoh ini, dia menunjukkan prestasi cemerlang dalam operasi pembersihan kawasan awam dan bilik, yang turut dipuji oleh pasukan Pengemasan. Tahniah, Willson!
 
 
Peningkatan Pekerja
 
 
Kami ingin mengumumkan bahawa AM Ibrahim dari Hotel 81 Sakura telah menamatkan pengajian dalam Kursus WSQ dan akan menerima Diploma dalam Perkhidmatan Hotel dan Penginapan. Upacara Penyampaian Diploma telah dijadualkan pada Disember 2023. Tahniah, Ibrahim!
 
 
Community Chest Heartstrings Walk 2023
 
 
Beberapa rakan sekerja kami telah menyertai acara tahunan Heartstrings Walk oleh Community Chest, yang merupakan acara khas untuk meraikan ulang tahun Community Chest yang ke-40. Pada tahun ini, mereka memperkenalkan komponen Relay Majulah untuk menggalakkan keterangkuman dan kebaikan dalam komuniti. Kami menghargai penyertaan mereka dan turut berterima kasih kerana mereka membentuk sebahagian daripada misi kami untuk menyebarkan kebaikan dan sikap positif dalam komuniti.
 
 
Sambutan Hari Kebangsaan
Hotel Mi Bencoolen & Hotel 81 Dickson
 
 
Pasukan dari Hotel 81 Dickson dan Hotel Mi Bencoolen telah meraikan Hari Kebangsaan dengan acara-acara menarik. HM Jasmine di Hotel 81 Dickson menunjukkan semangat patriotik dengan memberikan bendera negara mini kepada tetamu yang tiba pada Ogos 9. Di Hotel Mi Bencoolen, kakitangan barisan hadapan kami meraikan hari itu dengan memakai pin bendera dan cat muka. Semua ini menggambarkan perpaduan dan kebanggaan kita sebagai sebuah negara. Terima kasih kepada pasukan kami yang menambahkan keistimewaan Hari Kebangsaan!
 
 
Meraikan Kejayaan Hotel Boss dan Value Hotel Thomson
Anugerah Pilihan Pelanggan MakeMyTrip
 
 
Seperti yang disebut dalam surat berita, Hotel Boss dan Value Hotel Thomson telah memenangi anugerah Pilihan Pelanggan MakeMyTrip. Kejayaan ini telah diraikan secara berasingan untuk menghargai usaha keras dan dedikasi pasukan kami. Tahniah kepada Pasukan Hotel Boss dan Pasukan Value Hotel Thomson! Mari kita terus berusaha keras untuk mencapai lebih banyak kejayaan bersama-sama!
 
 
Acara Penglibatan Kakitangan
Hotel Mi Bencoolen & Hotel Mi Rochor
 
 
Pasukan Hotel Mi telah menyertai sesi bermain boling dalam suasana yang riang dan penuh dengan kenangan indah. Acara ini menggambarkan komitmen kami kepada kerja berpasukan dan penghargaan kami terhadap ahli-ahli pasukan yang mendorong kejayaan kami. Semoga keakraban kami berkekalan dan kami berjaya untuk terus menyediakan pengalaman yang terbaik untuk tetamu kami!
 
 
Meraikan Ulasan Cemerlang!
Hotel Classic by Venue
 
 
Kami ingin berkongsi peningkatan dalam ulasan tetamu bagi Hotel Classic by Venue. Pencapaian ini telah diraikan di suatu acara penghargaan pasukan. Usaha mereka berjaya memperoleh penilaian yang membanggakan:

Booking.com: 7.9/10
Agoda: 8.3/10
Google: 4 Stars
Traveloka: 8.4/10

Tahniah kepada Hotel Classic by Venue atas komitmen mereka terhadap kecemerlangan!
 
 
Mari Kita Mengenali...
 
Kumpulan pekerja Worldwide Hotels terdiri daripada semua golongan masyarakat. Selain berkhidmat dalam bidang hospitaliti, pekerja kami mempunyai minat dan kegiatan lain di luar kerja. Mari kita berbual dengan…
 
Keane Sua
 
 
Director of Marketing Communications - HQ
 
Apakah fakta menarik tentang anda yang kebanyakan rakan sekerja anda tidak tahu?
Saya bekerja sebagai pemasar tetapi saya amat berminat membuat roti dan kek. Saya membuat pelbagai jenis roti yang lazat seperti roti Perancis, roti kacang merah, roti wain merah, piza, tat buah, kek berlapis krim, dan biskut. Keluarga saya paling suka Kek Pandan Chiffon saya.

Sila kongsikan 1 waktu atau peristiwa yang paling anda banggakan?
Apabila mendiang ayah saya memenangi Anugerah Pembersih Terbaik 2011 di Daerah Timur Laut Singapura. Pada umur 72 tahun dia masih bekerja membersihkan meja, meskipun kerjanya mempunyai stereotaip sebagai kerja "kelas-rendah". Komitmen yang tinggi dan kesungguhannya untuk bekerja sebaik mungkin meskipun dilabel oleh masyarakat, telah meninggalkan kesan yang berkekalan. Baginya, kepuasan kerja datang daripada usaha, dan bukan tanggapan. Walaupun kami mendesaknya supaya bersara, dia tetap berkeras untuk "Terus bekerja selagi badan saya mampu bekerja." Kisahnya mengajar saya bahawa perkara yang patut dibanggakan adalah usaha, dan bukannya pangkat kerja.

Siapakah yang anda paling kagumi dan mengapa?
Saya amat mengagumi Steve Jobs. Beliau telah mengubah teknologi untuk menghasilkan pengalaman yang menyenangkan dan mesra pengguna. Saya mengagumi usahanya untuk mencapai kecemerlangan, komitmen yang tinggi kepada inovasi, dan cara bekerja yang mengatasi batasan. Selain seorang genius teknikal, dia juga pandai bercakap dan menggabungkan teknologi, reka bentuk serta emosi untuk meningkatkan produk. Kebolehannya meramalkan kehendak pengguna menunjukkan yang dia memahami keperluan manusia secara intuitif. Steve Jobs mengajar kita bahawa inovasi boleh merealisasikan sesuatu kemungkinan, dan apa jua perkara yang boleh dibayangkan.

Apakah yang mendorong/memotivasikan anda?
Setiap pagi, saya menghadapi hari baharu dengan penuh harapan. Saya akan minum secawan kopi yang baru dibuat untuk mendorong motivasi saya. Bagi saya, kehidupan ini indah kerana ia tidak boleh diramalkan, dan sekarang ini, saya melalui setiap hari satu demi satu. Melupakan keperluan untuk meramalkan kehidupan ini membolehkan kita menghargai kemungkinan yang akan datang.

Apakah hobi anda?
Saya berjoging setiap hari. Sambil menjaga kesihatan (saya hilang 16 kg semasa pandemik), saya juga dapat menerokai tempat-tempat menarik di kejiranan saya. Setiap larian adalah satu pengalaman mengembara. Saya suka membaca kerana saya tertarik dengan keunikan gaya setiap penulis yang berbeza. Saya seperti berada di dalam galeri kata-kata, di mana setiap ayat adalah hasil karya agung. Dan ya, saya peminat drama Korea! 😄Saya suka dengan penceritaan drama Korea yang amat kreatif dan menyentuh perasaan.
 
 
Mari Kita Mengenali...
Mimi Phoon
 
 
Executive Assistant Manager - ICON Hotel
 
Apakah fakta menarik tentang anda yang kebanyakan rakan sekerja anda tidak tahu?
Saya ada hobi yang tidak begitu unik, semenjak saya berada dalam sekolah rendah. Guru kelas saya yang mula menggalakkan saya. Hobi ini telah membantu saya melihat dunia semasa kecil dan membentuk impian saya kemudian dalam hidup saya. Hobi ini adalah "Mengumpul Setem". Untuk mencapai impian "melihat dunia" ini, saya melancong ke destinasi-destinasi pada setem saya. Sekarang ini, saya mengumpul Lembaran Kecil dan bukan setem biasa, yang lebih menarik pada pandangan saya.

Sila kongsikan 1 waktu atau peristiwa yang paling anda banggakan?
Menjadi anak kepada ibu bapa saya adalah hadiah yang paling berharga. Saya dibesarkan dalam suasana yang penyayang dan penuh hormat.

Siapakah yang anda paling kagumi dan mengapa?
Ayah saya adalah contoh teladan terbaik dalam hidup saya. Dia rajin, dan kasih sayangnya yang tidak terbatas untuk keluarga dan nilai-nilai yang diajarnya telah membentuk diri saya hari ini. Walaupun saya anak perempuan, dia tidak pernah bertegas dengan saya sebagai seorang ayah. Dia memberikan saya sepenuh kepercayaan dan kebebasan untuk memilih, dan menjalani kehidupan yang saya inginkan untuk bahagia.

Apakah yang mendorong/memotivasikan anda?
Saya suka cabaran, kerana ini memotivasikan saya untuk kekal fokus dan peka terhadap perkara yang saya perlu buat.

Apakah hobi anda?
Hobi saya berubah mengikut usia; dan pada waktu ini, saya suka melancong, mengambil gambar, berjalan dan mengembara, makan-makan dan mengunjungi pameran seni. Hobi mengumpul setem saya masih diteruskan, dan saya berharap untuk mengumpulkan lebih banyak setem yang menarik.
 
 
Kami Sedang Mencari Pekerja!
 
 
Kenalkan orang yang anda tahu dan dapatkan insentif sehingga $1,000!

Kumpulan Worldwide Hotel sedang mencari pekerja tempatan untuk menyertai pasukan kami dalam masa yang akan datang. Kami akan mengadakan program rujukan unik ini sehingga kami dapat membentuk pasukan yang diperlukan, jadi tunggu apa lagi?

Jawatan tersedia bagi SC/SPR
Senior Front Office Executive
Front Office Executive
Guest Service Officer
Bellman
Maintenance Technician
Housekeeping Attendant (Hotel or Room cleaning)

Kriteria Kelayakan
● Calon yang dirujuk mesti dicari melalui usaha sendiri tanpa menggunakan media sosial atau sebarang platform merekrut yang berbayar atau tidak berbayar.
● Bukan bekas pekerja yang telah berhenti kerja 6 bulan sebelumnya.
● Pekerja gred kerja C-1 dan lebih tinggi dan/atau jawatan yang terlibat dalam merekrut TIDAK layak untuk menerima insentif, contohnya HR dan kakitangan yang menguruskan pengambilan pekerja dan Pengurus Besar hotel.
● Permohonan datang sendiri di hotel tidak termasuk sebagai kes rujukan.

Pembayaran
● Pembayaran kepada pencadang akan dibuat pada bulan yang ke-4 dan ke-7 dari tarikh kemasukan pekerja baharu itu, $500 untuk setiap kemasukan, yang dibayar melalui senarai gaji tetap.
● Kedua-dua pencadang dan pekerja baharu TIDAK boleh menghantar notis atau ditamatkan perkhidmatan pada waktu pembayaran dibuat.

Proses
● Nyatakan dalam borang permohonan pemohon yang dirujuk untuk layak menyertai.
● Beritahu HR/senarai gaji bila-bila masa terdapat kes rujukan melalui shida@wwhotels.com / leeszemin@wwhotels.com / allpay@wwhotels.com
 
 
Kadar Kakitangan
Penginapan Luar Negara
 

Kakitangan Worldwide Hotels boleh menikmati diskaun eksklusif untuk penginapan di hotel luar negara kami. Nikmati kadar-kadar khas di bawah, yang termasuk WiFi percuma untuk semua bilik.
 
 
Ibis Melbourne Central
Kadar sewa bilik semalaman: AUD 70 BERSIH
Pilihan sarapan pagi AUD 20 BERSIH setiap orang setiap hari
Novotel Melbourne Central
Kadar sewa bilik semalaman: AUD 95 BERSIH
Pilihan sarapan pagi AUD 20 BERSIH setiap orang setiap hari
 
 
Oakwood Studios Sukhumvit Bangkok
Kadar bilik setiap malam: THB 1,200 BERSIH
Pilihan sarapan pagi THB 350 bersih setiap orang setiap hari
Ibis Budget Osaka Umeda
Kadar bilik setiap malam: JPY 5,500 BERSIH
Sarapan pilihan pada JPY 1,100 setiap orang setiap hari
 
 
Travelodge Dongdaemun, Seoul
Kadar bilik setiap malam: KRW 55,000 BERSIH
Termasuk sarapan setiap hari untuk 2 orang
Swiss Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Kadar bilik setiap malam: RM 160 BERSIH
Termasuk sarapan setiap hari untuk 2 orang
 
 
Ibis Styles Brisbane Elizabeth Street
Kadar bilik setiap malam: AUD 100 BERSIH
Termasuk sarapan setiap hari untuk 2 orang
Holiday Inn Perth City Centre
Kadar bilik setiap malam: AUD 100 BERSIH
Sarapan pilihan:
Bufet Penuh - AUD 36.00 setiap orang sehari
Kontinental - AUD 28.00 setiap orang sehari
 
 
Travelodge Bukit Bintang
Kadar bilik setiap malam: RM 120 BERSIH
Sarapan pilihan pada RM 20 seorang setiap hari
Travelodge Sukhumvit 11, Bangkok
Kadar bilik setiap malam: THB 1,000 BERSIH
Termasuk sarapan setiap hari untuk 2 orang
   
   
Travelodge Pattaya
Kadar bilik setiap malam: THB 800 BERSIH
Termasuk sarapan harian untuk 2 orang


 
 
Terma dan Syarat:

Untuk tempahan: Semua tempahan bilik perlu dibuat melalui unit Pembangunan Perniagaan untuk diproses melalui kod QR (di atas).

● Kakitangan perlu mendaftar masuk sendiri (iaitu tidak boleh menempah untuk kawan-kawan atau keluarga).

● Kakitangan layak untuk menempah sehingga 2 bilik per tempahan pada kadar eksklusif yang ditawarkan

● Semua tempahan perlu melalui akaun individu (bayar semasa daftar masuk).

● Untuk memastikan Kadar Kakitangan tidak akan disalahgunakan, Kadar Kakitangan tidak akan diluluskan jika sebarang tempahan dibuat terus dengan hotel tanpa pengesahan daripada unit Pembangunan Perniagaan.

● GM/GH di setiap hotel individu bertanggungjawab untuk mengesahkan kelayakan pekerja.

● Sebarang perubahan kadar akan dikemas kini tidak lama lagi.
 
 
Ciri Hotel

Hotel 81 Palace




Bilakah Hotel 81 Palace mula beroperasi?
Hotel 81 Palace dibuka semula pada 31 Ogos 2023 selepas diubah suai.

Boleh terangkan peranan harian rakan-rakan sekerja anda di Hotel?
Kakitangan meja depan menyambut tetamu dan membantu mereka mendaftar masuk, menjawab pertanyaan, dan menyediakan maklumat tentang hotel dan tarikan tempatan. Kakitangan pengemasan akan menjaga bilik tetamu dan memastikan ia bersih dan distok penuh. Mereka memainkan peranan penting dalam memastikan keselesaan tetamu.

Apakah yang anda atau rakan sekerja anda lakukan untuk memenuhi kepuasan atau keperluan tetamu?
Untuk menambah kepuasan tetamu, kami berusaha untuk sentiasa mengawasi kualiti perkhidmatan secara menyeluruh. Kami membuat penambahbaikan berdasarkan maklum balas tetamu dan amalan terbaik industri.

Fakta Menarik


 
 
Mengenali Kejiranan Anda - Geylang Bahagian II
 
 
Rakan sekerja kita, Aimson, telah bersiar-siar di Geylang untuk berkongsi beberapa tempat menarik yang tersembunyi, tetapi sebelum itu, tahukah anda?...

Sejarah Geylang merangkumi pelbagai budaya, pembangunan ekonomi dan warisan yang telah dikekalkan. Meskipun ada kekurangannya sendiri, kejiranan ini terus berkembang sebagai kawasan unik yang sibuk di Singapura.

Sekarang, mari kita kunjungi beberapa tempat menarik yang tersembunyi di Geylang!



1. Former Queen's Theatre
2. Eurasian Heritage Gallery
3. Durian 36
4. Tasvee Restaurant (Halal)
5. Bali Nasi Lemak
7. G7 Sinma Live Seafood Restaurant
 

Tempat Tarikan Tempatan
The Palawan @ Sentosa




 
Palawan @ Sentosa menawarkan lapan pengalaman berlainan untuk pelawat dalam semua kumpulan umur.

Lakukan pelbagai aktiviti seronok di taman air terapung HydroDash, golf mini UltraGolf, dan kereta lumba HyperDrive. Nikmati hidangan di +Twelve, Splash Tribe, dan Trak Makanan Palawan. Pemilik anjing boleh mengunjungi taman Palawan Dog Run. Mari menjelajah, bermain, dan berseronok di taman pantai ini.

Jalan ke sana
Dengan Bas Sentosa: Naik bas Shuttle Sentosa percuma dari VivoCity atau Persimpangan Bas Harbourfront ke Stesen Pantai. Dari sana, Palawan @ Sentosa di Pantai Palawan boleh didatangi dengan berjalan kaki.

Dengan Sentosa Express: Naik Sentosa Express di VivoCity (Aras 3) ke Stesen Pantai. Palawan @ Sentosa di Pantai Palawan boleh didatangi dengan berjalan kaki dari sana.

Dengan Shuttle Pantai Sentosa: Shuttle Pantai Sentosa beroperasi mengelilingi pulau. Naiki shuttle pada mana-mana perhentian dan turun di perhentian Palawan Kidz City/ Bersebelahan Palawan Kidz City/ Palawan Barat.

Dengan Bas Awam: Anda boleh mengambil bas 123 dan turun di Stesen Pantai.
Maklumat lanjut untuk datang ke sini

Waktu buka & kos: Waktu buka dan kos berbeza untuk setiap tarikan dan tempat makan.
Maklumat lanjut tentang waktu buka dan kos.

Maklumat lanjut tentang Palawan @ Sentosa

 
 
Diwali / Deepavali
 
 
Diwali/Deepavali, 'Pesta Cahaya,' melambangkan kebaikan dan kesedaran rohani. Semoga anda makmur dan bahagia pada Hari Diwali ini!
 
 
Krismas & Tahun Baharu
 
 
Krismas, pada 25 Disember, adalah waktu untuk bergembira sambil meraikannya bersama dengan mereka yang tersayang! Selamat Hari Krismas dan Selamat Tahun Baharu!
 
 
Awasi Penipuan Memancing Data
 


Penipuan memancing data semakin meningkat, di mana penipu akan menyamar sebagai organisasi untuk menipu pelanggan supaya berkongsi maklumat peribadi dan kata laluan mereka.

Berikut adalah beberapa cara untuk melindungi diri anda daripada penipuan memancing data:

1. Sahkan pautan sebelum mengaksesnya.

2. Pastikan pautan menghala ke laman web ".hdb.gov.sg" atau "go.gov.sg".

3. Cari ikon kunci di sebelah URL, yang menandakan trafik data dalam tapak itu adalah tersulit.

4. Jangan dedahkan Kata Laluan Guna Sekali (OTP) dan butiran kad kredit melalui e-mel, SMS atau panggilan telefon.

5. Cari sebarang kesalahan ejaan, penggantian huruf, dan/atau peralihan sengaja ".gov.sg" ke bahagian lain alamat laman web itu.

Sumber
 
 
Gaya Hidup
 
5 Petua untuk Keseimbangan Kerja-Kehidupan yang Sihat.

Keseimbangan kerja-kehidupan bermakna menguruskan masa dan tenaga bagi kedua-dua kerja dan kehidupan peribadi sambil mengutamakan penjagaan diri. Semak petua-petua ini untuk keseimbangan kerja-kehidupan yang sihat.
 
 
Petua #1
Menetapkan Batasan

Ini bermakna menetapkan batasan yang jelas antara kerja dan kehidupan peribadi dengan menetapkan waktu bekerja dan mengasingkan tugasan kerja daripada aktiviti peribadi.
 
 
Petua #2
Menguruskan Masa

Menyusun dan mengutamakan tugasan untuk mengimbangkan tanggungjawab kerja dengan kegiatan peribadi seperti masa keluarga, hobi, dan matlamat peribadi.
   
 
Petua #3
Menguruskan Tekanan

Menguruskan tekanan dengan menjaga kesedaran, bersenam secara tetap, berehat sekejap, dan memutuskan sambungan kerja jika perlu.
   
 
Petua #4
Menetapkan Blok Masa bagi Tugasan Berbeza

Tetapkan masa-masa spesifik untuk menyemak mesej, bermesyuarat, dan bekerja, dan sejajarkannya dengan waktu produktiviti tertinggi anda.
   
   
 
Petua #5
Menggunakan Teknologi untuk Mengelakkan Gangguan

Gunakan penghalang laman web untuk mengelakkan gangguan semasa waktu kerja dan pertimbangkan menggunakan peranti berasingan untuk kerja supaya anda dapat berehat selepas waktu kerja.
   

Bagaimana untuk Kekal Tenang Ketika Tertekan


Mengapa kita kadang-kadang rasa 'lemas' akibat tertekan, dan bagaimana untuk mengelaknya? Noa Kageyama dan Pen-Pen Chen menerangkan.

 
 
 
Tahniah kepada Pemenang Pop Kuiz
Julai 2023
 
HQ Zackary Tay
Director of Revenue Management
 
V Hotel Lavender Teo Kok Chye (Falcon)
Senior Front Office Executive
 
81 Dickson Lester
Front Office Executive
 
V Hotel Lavender Shen Zhong Zheng
Hotel Attendant
 
 
 
Pop Kuiz!

Take our Pop Quiz and stand a chance to win a 2D1N Staycation for 2 with breakfast + meal voucher at participating outlets!

Peraduan tamat pada 15 Disember 2023. Pemenang akan diumumkan pada Januari 2024.

Ikuti kuiz di sini!
 
Worldwide Worldwide Hotels kini memiliki dan menguruskan 7 jenama hotel di Singapura; ICON Hotel, V Hotel, Hotel Boss, Hotel Mi, Value Hotel, Venue Hotel dan Hotel 81. Jenama-jenama ini mempunyai lebih daripada 8,000 bilik merentasi 41 hotel, yang meletakkan Worldwide Hotels sebagai kumpulan hotel tempatan biasa yang terbesar di Singapura.
 

Owned & managed
 
    
 
       
 
Lihat arkib Surat Berita Worldwide
2023 July       2023 Apr       2023 Jan       2022 Oct       2022 Jul       2022 Apr       2022 Jan      
2021 Oct       2021 Jul       2021 Apr       2021 Jan       2020 Oct       2020 Jul       2020 Jan
2019 Oct